Skip to main content
search

JapanWandelingen gemaakt in 2025

Wandelen in het land van de rijzende zon

In mei 2025 bezocht ik met een goede kennis Japan, een oosters maar ook vooral westers land. Een land waar ik lang naar uitgekeken heb en wat altijd een enorme aantrekkingskracht op mij heeft uitgeoefend.

JAPAN - WANDELINGEN IN EEN GASTVRIJE EN VRIENDELIJK OMGEVING

Tijdens deze reis hebben we Otsuki, bij de berg Fuji, Kyoto, Osaka en Tokyo bezocht. Het veilige land bij uitstek waar alles schoon is en waar alles super georganiseerd is, de mensen die in een overbevolkt land leven maar waar men ook veel respect voor de natuur is. Je kunt je in geen enkel ander land beter als vreemdeling vertoeven. Men is behulpzaam en gedienstig en waar iedereen lijkt te lachen. De wandelingen zijn dicht bij de drukte van de stad maar ook in het groen. Het ontelbaar aantal tempels en de verscheidenheid aan planten en bomen is geweldig en maakt het wandelen in dit land tot een ultieme ervaring.

Kies een van mijn wandelingen in Japan

Close Menu