Skip to main content
search

Lanzarote – Rondje Teguise

By 15 januari 2010september 17th, 20195-10 KM, eilandwandeling, Lanzarote, Spanje
Kust bij Tequise tijdens een wandelvakantie op Canarisch Eiland Lanzarote

HOGEWEG MET VELE UIZICHTEN IN HET NOORDEN VAN HET EILAND

De vlakte bij Famara, Ermita en streekproducten

Mooie rustige bergwandeling met mooi uitzicht over vlakte bij Famara. Bij sportcomplex parkeren, hier weg vervolgen, wordt een onverharde weg. Neem de eerste afslag links, volgende rechtsaf richting ruine. Bij kruising rechtdoor en onduidelijk pad naar boven vervolgen. Bovenop niet weg naar links vervolgen maar zadel van de berg volgen. Eventueel kun je hier een uitstapje naar Ermita hogerop nemen. Bij pad links aanhouden route 9 van mountainbikers. Steil pad naar beneden volgen, rechts om trialcircuit heen. Nr. 9 naar links blijven volgen, pad omhoog berg op. Dit komt uit in Teguise. Bij begin- en eindpunt bars en restaurants en in het plaatsje kun je volop streekproducten kopen.